Bu ayədən belə nəticəyə gəlmək olur ki, kişi ilə qadın gildən
yaranmışdılar. Onların arasında olan fərq dilinə, rənginə, hikmət və
təqvasına görədir. Bəli, qadın yaradılışı baxımından kişi ilə cüt
yaradılmışdır. Onların bu cütlüyü ailəni əmələ gətirmişdir. Quran
ayələrindən belə nəticə çıxartmaq olur ki, insan bir vahid nəfsdən
yaradılmışdır. Allahın izni ilə iki budağa bölünmüşdür. Biri kişi və o
biri qadın simasında. Bu kişi ilə qadın ailə qurdular və Allahın izni
ilə siratül-müstəqim yoluna qədəm basdılar. Bu iki insan gələcək insan
nəslinin təməlini qoydular.
Ancaq bəzi firqələr qadını təhqir etmək üçün onun Adəm (ə)
peyğəmbərin sol qabırğasından yaradıldığını iddia edirlər. Bu qadını
təhqir etməkdən başqa bir şey deyildir. Onlar müxtəlif hədislər
uyduraraq Həvvanın (ə) Adəmin əyri qabırğasından və sağ deyil, sol
qabırğasından yaradıldığını iddia edirlər. Bu yolla qadının elə əvvəldən
müstəqil yaradılmamağına işarə edirlər. Onlar deyirlər ki, qadın əyri
qabırğadan yaradıldığı üçün həmişə əyri yoldadır və onu düz yola
gətirmək istəsən, qırıla bilərlər.
Ancaq Əhli-beyt (ə) məktəbi qadının yaradılışına bu nəzərlə baxmır.
Zərarə İmam Sadiqdən (ə) Həvvanın (ə) yaradılışı haqqında soruşur və
deyir: "Bizim cəmiyyətdə yaşayan bəzi insanlar deyirlər ki, Allah
Həvvanı (ə) Adəmin (ə) sol qabırğasından yaratmışdır”. İmam (ə) buyurur:
"Sübhənallah, Allah bundan böyükdür. O kəslər ki, belə düşünür,
əqidələri budur ki, Allahın qüdrəti olmamışdır və ona görə də Adəmin (ə)
həyat yoldaşını onun sol qabırğasından xəlq etmişdir? Allah bizimlə bu
cür insanlar arasında hökm etsin”.
Həzrət (ə) davamında buyurur: "Allah Adəmi gildən xəlq edir.
Mələklərə əmr edir ki, onun qarşısında tövazökarlıq etsinlər. Ondan
sonra Həzrət Adəm (ə) Allahın qüdrəti ilə yuxuya gedir. Allah elə bu
zaman Həvvanı gilin bir parçasından xəlq edir. Adəm Həvvanın
hərəkətindən oyanır. Allah tərəfindən Həvvaya əmr edilir ki, Adəmdən
fasilə saxlasın. Adəm nəzər salır və özünə bənzər bir insan görür. Ondan
soruşur: "Sən kimsən?” O, cavabında deyir: "Mən elə bir məxluqam ki,
Allah məni gördüyün qiyafədə xəlq etmişdir”.
Adəm Allaha buyurur: "Pərvərdigara! Mənimlə ünsiyyət quran bu gözəl
simalı şəxs kimdir?” Allah buyurur: "Bu, Həvvadır. İstəyirsən o səninlə
olsun və səninlə həmsöhbət olsun?”. Adəm cavabında deyir: "Bəli, Sənin
bu nemətinə şükür edəcəyəm”. Allah Təala Adəmə xitab edir: "Ona elçilik
et!” Adəm deyir: "Pərvərdigara! Mən Həvvanı Səndən istəyirəm. İndi de
görüm mənim vəzifəm nədir?”.
Allah buyurur: "Bu evliliyin mehriyyəsi odur ki, ona din maarifini
öyrədəsən”. Adəm qəbul edir. Allah hər ikisinin arasında nikah bağlayır.
Bundan sonra Həzrət Adəm Həvvaya deyir: "İndi mənə tərəf gəl”. Həvva
cavabında deyir: "Sən mənə tərəf gəl”. Allah Adəmə xitab edir ki, sən
ona tərəf get. Əgər Adəm Həvvaya tərəf getməyə vəzifələndirilməsəydi,
qadınlar kişilərin sorağına gələr və elçilk edərdilər”.
Bu hədisin sənədləri səhihdir. Buna oxşar hədisi İmam Baqir də (ə) nəql edir.
İmam Sadiqdən (ə) gələn bu hədisdə bir neçə məsələyə işarə edilmişdir:
1. Həvvanın xilqəti Adəmin sol qabırğasından həyata keçməmişdir. O, da Adəm kimi müstəqil xəlq edilmişdir.
2. Adəm ilk əvvəl Həvva ilə ünsiyyət niyyətilə rabitə qurmuşdur. Ona
görə də Allah bunu onların rabitə qurmaq vasitəsi qərar verir.
3. Mehriban Allah ünsiyyət və ülfətdən sonra onları evləndirmək istəyir.
4. Həvvanın mehriyyəsi kimi dini maarifi öyrətməsini istəyir.
5. Fitri cəhətdən kişilər qadınların tərəfinə gedər və ona evlənmək
təklifi edərlər. Bu məsələnin özü də qadına olan ehtiramın nişanəsidir.
(Erfan/ Deyerler.org)