O gün ki, Həzrət Zəhra (s.ə) mübarək gözlərini bu fani dünyaya
bağlayır, heç kim Xanımın (s.ə) məqamını olduğu kimi tanımır və qəbul
etmirdi. Əgər kimsə İmam Əlidən (ə) Xanımın (s.ə) məzarının yerini
soruşardısa, sükutdan başqa bir cavab almazdı. Bu sükutda minlərlə
etirazlı nöqtələr gizlənmişdir. İmam Əli (ə) Xanımın (s.ə) məzarını
gizlətməyə çalışırdı. Ona görə də Xanımı (s.ə) dəfn edən zaman qəbrini
yerlə bir edir və dörd qəbri onun kimi torpaqlayır. İnsanlar Bəqi
qəbiristanlığına gələrək, dörd qəbri bu halda görürlər və ona görə də
onların arasından Xanımın (s.ə) qəbrini müəyyən etmək çətin olur.
Təbəri yazır ki, həmin günün səhəri qadınları qəbiristanlığa aparıb
Xanımın (s.ə) qəbrini qazmaq istədilər. İmam Əlinin (ə) hədəsi ilə bu
işdən əl çəkirlər.
Xanımın (s.ə) mübarək qəbrinə görə dörd fikir vardır:
1. Bəziləri Həzrət Fatimənin (s.ə) məzarının Bəqi qəbiristanlığında
olduğunu bildirir. Ərbəli "Kəşful-ğəma”, Seyyid Murtəza "Uyunul-möcüzat”
kitabında bu fikri təsdiq edirlər. Onların nəzərinə görə, dörd İmamın
(s.ə) məzarının kənarında olan məzar - Xanımın (s.ə) məzarıdır.
2. İbni Səyid, İbni Cuzi deyirlər ki, xanımın məzarı Əqilin evindədir.
3. Bəziləri Xanımın (s.ə) məzarının Peyğəmbərin (s) bağında olduğunu iddia edirlər.
4. Bəziləri isə Xanımın (s.ə) öz evində dəfn oldunduğunu iddia edirlər. Hədislərin bir çoxu bi fikri təsdiq edir.
Hədislərin birində oxuyuruq ki, İmam Əli (ə) Həzrət Fatiməni (s.ə)
dəfn edəndən sonra ayağa qalxır və üzünü Peyğəmbərin (s) qəbrinə çevirir
və buyurur: "Salam olsun sənə, ey Allahın Rəsulu, məndən və sənin
kənarına enən qızından!”.
Bu hədisdən görünür ki, İmam Əli (ə) Xanımı (s.ə) dəfn edəndən sonra
üzünü Peyğəmbərin (s) qəbrinə tərəf çevirir. Deməli, Peyğəmbərin (s)
qəbri Xanımın (s.ə) qəbrinin qarşısında yerləşir.
İbrahim ibni Muhəmməd Həmədani adlı biri İmam Təqiyə (ə) məktub yazır
və xanımın qəbrinin yerini soruşur. İmam (s.ə) cavabında buyurur ki,
Xanımı (s.ə) cəddim Peyğəmbərin (s) qəbrinin kənarında basdırıblar.
Şeyx Səduqun nəzərinə görə Xanımı (s.ə) öz evində dəfn ediblər. Onun
yanındakı məscidi genişləndirən zaman qəbir də məscidin tərkibinə daxil
olur.
Əllamə Hilli və Məclisi də Xanımın (s.ə) öz evində dəfn olduğunu
iddia edirlər. Şeyx Tusi isə Xanımın (s.ə) Peyğəmbərin (s) bağında dəfn
olunduğunu iddia edir. Həzrət Peyğəmbərdən (s) gələn hədis də bunu
təsdiq edir: "Qəbir və minbərim arasında behişt gülşənindən olan bağ
var”.
Bir nəfər İmam Rzadan (ə) Həzrət Fatimənin (s.ə) qəbrinin yerini
soruşur. Həzrət (ə) buyurur: "Fatiməni (s.ə) evində dəfn etdilər.
Bəni-Uməyyə məscidi genişləndirən zaman Fatimənin (s.ə) qəbri məscidə
daxil oldu”.
Həmçinin bir nəfər İmam Sadiqə (ə) bu sualı verir və Həzrət (ə) cavabından buyurur: "Evində dəfn olub”.
Ona görə də hədislərin bir çoxunda Xanımın (s.ə) öz evində dəfn
olunmasına aid dəlillər vardır. Xüsusilə də Məsumlar (ə) bu mövzunu
təsdiq etmişdilər. Xanımın (s.ə) qəbrini onlardan yaxşı tanıyan yoxdur.
Belə ehtimal etmək olar ki, İmam Əlinin (ə) Bəqi qəbiristanlığında
dörd qəbri qazması isə insanları çaşdırmaq üçün olmuşdur. Əgər onlar bu
yalançı məzarları açsaydılar, Xanımın (s.ə) öz evində basdırıldığını
şübhəsiz ki, təxmin edərdilər. Sonrakı İmamların (ə) Həzrət Fatimənin
(s.ə) qəbrinin yerini bildirmələrinin səbəbi isə ona görə olmuşdur ki,
məzarı gizli saxlamaq üçün xüsusi dəlil qalmır. Ona görə də onlar
Xanımın (s.ə) məzarının yerini açıq-aşkar bildirmişdilər.
İndi belə bir sual yaranır ki, bəs Xanımın (s.ə) məzarı Həzrət
Peyğəmbər (s) hərəminin hansı tərəfindədir? Bu suala əhli-təsənnün alimi
Şeyx Məhmud ibni Muhəmməd Nəccar belə cavab verir: "Həzrət Fatimənin
(s.ə) qəbri - öz evindədir. Ömər ibni Əbduləziz onu məscidə daxil edir.
Onun evi bu gün Peyğəmbər (s) hücrəsinin arxasındadır. Orada mehrab
vardır. Peyğəmbərin (s) və həyat yoldaşlarının qəbri məsciddə yerləşir”.
(Tebyan/ Deyerler.org)