Namaz haqqında nə qədər çox
danışsaq da, kifayət etməz. Çünki bitib- tükənməyən bir xəzinədir
namaz. Bütün həyatımız və axirətimiz qıldığımız namazlardan aslıdır
desək, yenə namaza layiq olduğu dəyəri verməkdə aciz qalarıq, məncə. Nə
qədər çox hədis və ayələr oxusaq, bir o qədər namaza mərifətimiz
artar. Namazdakı məqamımız və halımız da dəyişər.
Allahın Peyğəmbəri (s) buyurub: "Namazda olduğun müddətdə Qadir
padşahın evinin qapısını döyürsən. Kim padşahın qapısını çox döysə,
axırda qapı onun üzünə açılacaqdır”.
İmam Əli (ə) buyurub: "Əgər namaz qılan, Allahın cəlalından hansı
tacının onu əhatə etdiyini bilsəydi, başını səcdədən qaldırmaq
istəməzdi”.
İmam Əli (ə) buyurub: "Bir şəxs namaza dayananda, Allahın bəndəni əhatə edən rəhmətini görən iblis paxıllıqla ona baxar”.
Namazda xuşu (Allahın qarşısında kiçilərək Ona müti olub boyun əymək).
"Həqiqətən, möminlər nicat tapdılar. O kəslər ki, namazlarında xuşu halında olarlar”. ("Muminun surəsi”, ayə 1-2)
Allahın Peyğəmbəri (s) buyurub: "Namazda xuşu (və mütilik) halında olmayanın namazı, namaz deyil”.
Allahın Peyğəmbəri (s) "xuşu nədir?” sualının cavabında buyurub:
"Namazda mütilik və bəndənin tam qəlbi ilə öz Rəbbinə üz tutmasıdır”.
Cəfər ibn Əli Qummi nəql edir: "Allahın Peyğəmbəri (s) namaza dayanan zaman Allah Təalanın qorxusundan üzünün rəngi qaçırdı”.
İmam Əli (ə) buyurub: "İnsan namazda xuşu halında olmalıdır. Qəlbi
Allahın qarşısında xuşu halında olan şəxsin bədən üzvləri də xuşu
halında olar və buna görə, heç bir əzası ilə oynamaz”.
"Dəaimul-İslam”da deyilir: "İmam Əli (ə) namaza dayananda möhkəm
bina, ya düz sutun kimi tərpənməzdi. Bəzən rükuda, səcdə halında (o
qədər aram və hərəkətsiz) olurdu ki, quş gəlib o Həzrətin (ə) belində
otururdu. Əli ibn Əbutalibdən (ə) və Əli ibn Hüseyndən (ə) başqa heç
kəsin Peyğəmbərin (s) namazı kimi namaz qılmağa taqəti yox idi”.
"Biharul-Ənvar”da deyilir: "İmam Əli (ə) dəstəmaz almağa başlayanda, Allah qorxusundan üzünün rəngi dəyişərdi”.
"Biharul-Ənvar”da deyilir: "Xanım Fatiməyi-Zəhranın (s.ə) namazda Allah Təalanın qorxusundan nəfəsi çətin gedib-gələrdi”.
"Biharul-Ənvar: "İmam Həsən (ə) dəstəmaz alanda üzünün rəngi
dəyişərdi. Bədəninin oynaqları titrəyərdi. Bunun səbəbini soruşduqda,
buyurdu: "Ərşin Allahının qarşısında dayanan şəxsin rəngi dəyişməli və
bədəninin oynaqları titrəməlidir”.
"Dəaimul-İslam”: "O Həzrət (İmam Səccad (ə)) namaz üçün dəstəmaz
alanda və özünü namaz qılmağa hazırlayanda üzü saralar və rəngi
qaçardı. Bir dəfə bu barədə soruşduqda, buyurdu: "Mən böyük Padşahın
qarşısında dayanmaq istəyirəm”.
İmam Baqir (ə) buyurub: "İmam Səccad (ə) namaza dayananda, sanki
ağacın gövdəsi olurdu. Küləyin əsməyi ilə hərəkətə gələn şeylərdən
başqa, ondan heç nə tərpənmirdi”.
Əbu Əyyub: "İmam Baqir (ə) və İmam Sadiq (ə) namaza dayananda
üzlərinin rəngi qaçardı. Gah qızarar, gah da saralardı, sanki
gördükləri bir kəsə öz sirlərini pıçıldayırdılar”.
Allah bizi namazı mərifətlə qılanlardan etsin, inşaallah.
Pərvin Nəsirova
İmam Sadiq (ə) adına İslam Maarifi Akademiyası
«Dəyərlər» Jurnalistika Məktəbinin məzunu