Bismilləhir-Rahmənir-Rahim!
Yenə Məhərrəm-səfər əyyamı gəldi və yenə coşdu qəlblər. Bu günlərdə
dünyanın hər yerində, hər nöqtəsində pak fitrətlər oyanar, insanların
daxilində xüsusi bir hərarət, xüsusi bir istilik, xüsusi bir məhəbbət
oyanar, hərəkətə gələr. Məhərrəm ayı başlanandan insanların öyrəşdiyi
həyat gündəmi dəyişər, həyat tərzi dəyişər. Dünənə qədər öz gündəlik
həyatı ilə məşğul olan bir müsəlman, hər bir Hüseyn aşiqi Məhərrəm daxil
olandan hər gün bu matəmin, bu əzanın, bu nurani məktəbin şagirdi kimi
nəfəsinə, hərəkətinə, davranışına diqqət edər. Aşuraya hazırlaşmaq
istəyər. Aşura ilə ruhiyyəsini həmahəng etmək istəyər. Hüseyn (ə) eşqinə
məclislər qurular…
NƏDƏN DƏYİŞƏR İNSANLARIN HALƏTİ
İnsanların, toplumun içindən gələn bir haldır bu. Ağlagəlməyən,
gözlənilməyən qapılarda, evlərdə, müxtəlif məkanlarda İmam Hüseyn (ə)
məclisləri qurular. Bizim dəyərli xalqımız, əziz xalqımız bu ruhiyyəni
minbir əziyyətlərlə əldə edib və əldən də verməyəcək. Bu, Allahın bu
topluma bir lütfüdür, inayətidir. 70 illik Sovet yönətimi də bir il yox,
beş il yox, on il yox – yetmiş ilə qədər bu ruhiyyəni sıxışdırdı, amma
insanların qəlbindən bu ruhiyyəni yığışdıra bilmədi. Zaman-zaman bəzi
nihilist klassiklər meydana çıxdı, xalqın içindən gələn bu nurani
Hüseyn (ə) yaşatma məclislərini, əzadarlıqlarını tənqid etmək
istədilər, cürbəcür sözlər istədilər qoşsunlar, guya ki, onların oxumuş
durumları xalqın içindən gələn bu səmimi eşqi anlaya bilməmişdi.
Belələri mahiyyət etibari ilə, əvvəllər Çar imperiyasının, bu gün də
bir başqa qalıqların, tör-töküntülərin sifarişlərini yerinə yetirirlər.
Belələri Çar imperiyasında "ziyalı” siması ilə xalqın ənənələrini,
duyğularını, ruhiyyəsini aşağılayıblar. Bu hal günümüzdə də davam edir.
Amma heç bir təsiri yoxdur. Əksinə qürurverici bir hal var: bu
toplumun Hüseyn (ə) məclisləri, Hüseyn (ə) əzadarlıqları olan
yerlərində cavanlaşma gedir. Yaş həddi daha da aşağı enir. Gənclər,
yeniyetmələr Hüseyn məktəbinin şagirdliyinə yazılır. Təşəkkür düşür o
ağsaqqalara, o pak ətəkli ağbirçəklərə ki, onların duaları ilə,
bərəkəti ilə bu ab-hava, bu ruhiyyə günümüzə də gəlib çıxıb. Bu
ruhiyyənin gözəl bir xüsusiyətti var: nə qədər sıxacaqlar, bir o qəfər
bu məslislər keyfiyyətcə də, kəmiyyətcə də daha da nuraniləşəcək və
şükürlər olsun ki, nuraniləşməkdədir də.
HƏR KƏSİN BU RUHU YAŞATMA MİSSİYASI VAR
Hər kəsin bu məktəbdə olan bu nuru yaşatma missiyası var. Bu əyyam
təkcə Tasua ilə, Aşura ilə, İmamın 3-ü, 7-si ilə və s. simvolik
rəqəmlərlə bitmir. Bu əyyamın hamısını yaşatmaq lazımdır, evlərimizdə,
küçərəlimizdə, dostlarımızla, yaxınlarımızla, ailələrimizlə fürsətlər
tapıb, yaşatmaq lazımdır. Həmd olsun Allah ki, bu əyyam yaşanır,
ildən-ilə daha da çox yaşanar, inşaallah. Bu, hansısa maddi təfəkkürlə
hesablamaların, təhlillərin anlaya bilcəyi bir məsələ deyil. Sırf maddi
amillər nəzərə alınsaydı, gərək "Lə iləhə illəllah” nidasını gətirən və
bu nidaya görə min cür müsibətlərə, əziyyətlərə dözən 124000
peyğəmbərin (ə) bu nidasından, ümumiyyətlə bəşərdə, dünyada bir
əsər-əlamət qalmamaydı. Amma əksinə bir hal baş verir. Çünki burada
Allahın lütfü var, qeybi köməklikləri var. İnsanların pak fitrətləri
var, içlərindən gələn səmimi duyğuları var, ən daşlaşmış qəlblər,
qəsavət bağlamış qəlblər Hüseyn (ə) məclisində bir titrəyişə gəlir,
tövbə halına gəlir, peşmançılıq əldə edir, özünəqayıdışa nail olur. Bu
məktəbin bu nuraniyyəti, bu incəliyi hər kəsə bəllidir.
AŞURA – MƏRƏZLƏRİN MÜALİCƏSİDİR
Bu mərasimlərin, bu məclislərin çoxlu faydaları var. Bunlardan ən
mühümü budur ki, biz ibrət götürürük. Bu məktəbdən, bu nuraniyyətdən
ibrətlər götürürük. Çünki bu məktəbdə çoxlu ibrət götürməli, öyrənilməli
nüanslar var. Çoxlu bəhrə aparılmalı məsələlər var. Aşura məktəbi
ibrətlərlə doludur. Ən böyük ibrətləridən biri də budur ki, Aşura
məktəbi bizə içimizdəki mərəzlərə, xəstəliklərə, naqisliklərə,
eybəcərliklərə qarşı ayıq-sayıq olmağı öyrədir. İçimizdəki mikroblara
qarşı diqqətli olmağı öyrədir. İnsanın cisminin müəyyən xəstəlikləri,
mərəzləri var və bu mərəzlər, mikroblar münasib bir məqam gözləyərlər
ki, üzə çıxsınlar. Həmin mərəzlər fürsət axtarırlar, bəzən adam
gözləmədən onlar üzə çıxır. Bədəndə olan bu mərəzlər üzə çıxanda bizdən
icazə almadığı kimi, istədikləri vaxt hərəkətə keçdikləri kimi, bizim
mövcudiyyətimizin əsas hissəsi olan ruhumuzda da bu cür mərəzlər,
mikroblar mövcuddur. Həmin mikroblar da münasib vaxt gözləyirlər. Bu
mikrobların tarix boyu ümmətə vurduqları zərbələr göz önündədir.
Necə olur ki, Həzrət Peyğəmbərin (s) dövründəki bir toplum
müsəlmandır, iman gətirib, mömindir, amma Kərbəlada belə bir müsibət
törədir?! Peyğəmbər (s) zamanından cəmi 50 il keçməsinə rəğmən, həmin
toplumun üzvlərinin öz daxilindəki xəstəlikləri, mikrobları müalicə
etmədiyinə görə, bir gün şəxsiyyətlərinin bu səviyyəyə qədər
deqradasiyası, tənəzzülü baş verə bilir.
ZAHİRDƏ İMAN GƏTİRƏNLƏR
Aşura günü bu müsibətləri törədənlər haradansa gəlməmişdilər, onlar
zahirdə müsəlmanlar idi, zahirdə namaz qılanlar, oruc tutanlar idi.
Onlar zahirdə imanlı qiyafə ilə bu cinayətlərə qol qoyurdular. Deməli,
zahirən müsəlman olmalarına, imanlı qiyafəsində olmalarına rəğmən,
içlərində mərəzlər var imiş. O mərəzlər Aşura dönəmində hərədə bir cür
üzə çıxdı. Birində məqam, vəzifə mərəzi olur və bu mərəz Aşurada hər
şeyi üstələyir. Birinin dünyaya məhəbbəti, pula, mala düşkünlük mərəzi
var idi. Bunu özü üçün vasitə deyil, hədəf seçmişdi. Bu mərəz Aşura günü
baş qaldırır və öz daşıyıcısını büdrədir. Onu İmamı (ə) qətlə
yetirməyə qədər bir bəşəri cinayətə getməyə sürükləyir. Bir başqasının
qorxaqlıq mərəzi var, onu da orada yaxalayır. Hərəni bir cür yaxalayır.
Birinin əqli mərəzi var, dar görüşə malikdir, hər şeyə ağ və qara
baxır və bunu müalicə də etməyib. Şübhələri var, dünyanın dərkinə gəlib
çatmayıb. Bu mərəz də Aşura günü baş qaldırır və o da gəlib bu
cinayətlərə əl qoyur. Kiminsə "mənəm-mənəm”lik xəstəliyi var. Şeytan
lənətlik o mərəzi də yaxşıca himayə edir, onu yerbəyer edir. Və bir gün
seçim vaxtı "mənəm-mənəm”lik ab-havası onu bədbəxt edir.
İNSAN ÖZÜNÜ İSLAH ETMƏSƏ, SEÇİM ANINDA AYAĞINI SƏHV QOYACAQ
Aşura bizə həm də arxayın olmamaq dərsi keçir. Yəni namaz qılırsan,
oruc tutursan, ibadət edirsən – lap yaxşı, amma arxayın olma. Çünki bu
xüsisiyyətlər zahirdə ola-ola insanlar Kərbəlada Peyğəmbər (s) balasını,
cənnət cavanlarının ağasını tikə-tikə doğradılar. İnsanın ruhi
naqislikləri, mərəzləri o qədər baş qaldırır ki, zəmanə İmamını (ə),
yerlə səmaların bağlantı, ittisal səbəbini qətlə yetirir, tikə-tikə
doğramağa qədər cəsarət edir. Buna görə Aşura məktəbi bizə arxayın
olamamaq dərsi keçir. Namaz qılırsan, oruc tutursan, ibadət edirsən – nə
gözəl, amma arxayın olma. Özünümüalicə ilə məşğul ol. Öz mərəzlərini
tanı və onları müalicə et. Çünki mərəzlərini tanımasan, müalicə etməsən,
onlar başı-başına qalacaq, bir gün sən hazır olmadığın durumda baş
qaldıracaq. Əgər özünü islah ilə məşğul olmasan, seçim vaxtı gələndə
haqqın yanında deyil, batilin yanında olarsan.
Aşuranın bizə öyrətdiyi ən böyük dərslərdən biri budur ki, özümüzün
daimi, davamlı şəkildə müalicəmizlə məşğul olaq. Aşura cinayətkarları
kimi özümüzü müalicəsiz buraxmayaq, dünyaya olan məhəbbətdə özümüzü
müalicəsiz buraxmayaq, yoxsa bunlar kimi tənəzzül edib məhv ola bilərik.
Çünki Aşura cinayətini törədən müsəlman toplumunun ən böyük müşkülü –
daxili mərəzi olan dünyaya məhəbbəti müalicəsiz qoymaları idi. Əgər bu
müalicə ilə məşğul olmasaq, bir gün seçim vaxtı gələndə biz ayağımızı
səhv yerə qoyacağıq. İnsanın xəbəri olmaz, bir də ayılar ki, Allah
eləməmiş, İmam Hüseynin (ə) qarşısında dayanıb, Zəmanə İmamının (ə.f.)
əleyhində dayanıb. Allahdan bu mənada tofiqat istəyirik ki, cəmən
bizləri öz müalicəmizdə müvəffəq etsin.
ƏHLİ-BEYTƏ (ə) SEVGİ İNSANI PAKLAŞDIRIR
Məsum İmamlarımızdan (ə) da bu səpkidə buyuruşlar var ki, insanın
dünyaya məhəbbəti bütün xətaların başıdır. İnsanın nə xətaları var, ora
qayıdır. Bizim işlərimizin, əməllərimizin, rəftarlarımızın hədəfi dünya
olan yerdə, dünyaya məhəbbət mərəzə rolunda çıxış edir. Hədəfə
çevrilsə – nə etsək, xeyri yoxdur, xəta olacaq. Bu məclislərin bir
nuraniyyəti də odur ki, Əhli-beytə (ə) sevgi, ona bağlılıq insanı
paklaşdırır. Bu məclislərdə müalicə olunmaq potensialımız realizə
olunur. "Hüseyn (ə)! Hüseyn (ə)!” dedikcə qəlblərimizdə İmam Hüseynlə
(ə), bütün gözəllikləri özündə cəm edən Hüseynlə (ə) bir həmahənglik
meydana çıxır. Biz bu əyyama sağalma, müalicə əyyamı kimi baxmalıyıq.
BURADA QURBAN OLMAQ BİR NİYYƏT OLARAQ QALMIR…
Bu əyyamda İmam Hüseyn (ə) yad edilir. Necə ki, Həcc ziyarətində
qurbangahda Həzrət İbrahimlə (ə) Həzrət İsmayılı (ə) yad edirik,
Səfa-Mərvə arasında Hacər xanımı yad edirik, onun təlaşını yad edirik,
Həzrət İbrahimin fədakarlığını yad edirik – hansı ki, elə Həccin
fəlsəfələrindən biri də budur ki, insanlar Həzrət İbrahimin (ə)
fədakarlığını dərk etsinlər – eləcə də biz bu məclislərdə İmam Hüseyni
(ə) yad edirik.
Necə də Kərbala və İmam Hüseyni (ə) yad etməyək, bir halda ki,
İbrahim (ə) əziz övladını qurban kəsmək istəyirdi, İsmayıl (ə) da qurban
olmağa hazır idi, amma buna ehtiytac olmadı, Allah Təala qurban
göndərdi. Kərbalada da İmam Hüseyn (ə), onun balaları, yaxınları Allah
yolunda qurban olmaq istəyir. Amma burada bir fərq var: onların bu
istəyi həyata keçir. Kərbala qurbangahında Allah dərgahında həmin
insanlar nəinki niyyətdə qurban olurlar. Onlar əmələn Allah yolunda
qurban olurlar. Biz necə İmam Hüseyni (ə), bu şəhidləri anmayaq?!
Bunları Həcc xatırlamalarından da qat-qat çox anmalıyıq. Çünki burada
qurban olmaq bir niyyət olaraq qalmır, İmam Hüseyn (ə) və onun yaxınları
timsalında həyata keçir. Biz həcdə Səfa ilə Mərvə arasında səy əməlini
yerinə yetirməklə susuz bala İsmayılı (ə) yad edirik, amma o
susuzluqdan şəhid olmur, susuz halda dünayadan getmir, Allah ona
Zəm-Zəm nəsib edir. Amma Kərbalada teşnə, susuz balalar susuz halda
dünyadan gedirlər. Əliəsğər (ə) bala atasının qucağında susuz halda,
dodaqları qurumuş halda boğazından oxlanır. Burada qolları kəsilən
Əbəlfəzl (ə) var, susuz balalara görə dodaqlarına su aparmayan Əbəlfəzl
(ə) var. Burada Əliəkbər (ə) var, Əliəsğər (ə) var, burada tikə-tikə
doğranmış Hüseyn (ə) var, burada Rüqəyyə (s.ə) var, burada Zeynəb (s.ə)
var. Biz necə bunları anmayaq?! Lə həvla, və lə quvvətə illa billah –
yoxdur Allahdan başqa güc və qüdrət!
İMAM HÜSEYNİ (ə) TANIYAQ
Təbərrük üçün İmam Hüseynin (ə) dediklərini zikr edək ki, o Həzrətin
(ə) mübarək şəxsiyyəti ilə tanış olaq. Aşura günündəki kəlamlarının
birində İmam Hüseyn (ə) buyurmuşdur: «Bilin! Bu haramzadə oğlu
haramzadə məni iki yol arasında qoyub: qılınc və zillət! Zillətə
qatlaşmaq bizdən çox-çox uzaqdır. Allah, Onun Peyğəmbəri, möminlər,
(bizim tərbiyə olunduğumuz) pak ətəklər, qeyrətli qəlblər, alicənab
ruhlar qəbul etməzlər ki, biz alçaq bir başçıya təslim olmağı şərəfli
ölümdən üstün tutaq!».
Hədis nəql edən ravilərdən biri deyir: «And olsun Allaha, övladları,
ailə üzvləri və yoldaşlarının hamısı öldürülüb məğlub olmuş elə bir
şəxs görməmişəm ki, Hüseyn kimi sakit və soyuqqanlı olsun. Düşmənin
qoşunu mühasirə dairəsini sıxırdı, amma o, öz qılıncı ilə onlara hücum
edirdi. Onlar da o Həzrətin qarşısından keçi sürüsü hücuma keçən
canavarın qarşısından qaçan kimi qaçırdılar. O, düşmənin otuz min
nəfərlik qoşununa hücum edir və onları milçək kimi dağıdırdı. Sonra:
"Lə həvlə və lə qüvvətə illə billəhil-əliyyil-azim” ("Uca və əzəmətli
Allahdan başqa güc və qüdrət yoxdur”) deyib öz yerinə qayıdırdı”.
Həzrət İmam Hüseynin (ə) digər buyuruşlarına da diqqət edək:
"(Allah rizasına xatir deyil), Allahı qəzəbləndirməklə xalqı razı salanlar nicat tapmaz”.
"Allah, ilk vacib işlərdən birini yaxşılığa dəvət etmək və
pisliklərdən çəkindirməyi buyurmuşdur. Çünki Allah bilir ki, bu iki
ilahi vacibatın yerinə yetirilməsi digər vacib işlərin (istər çətin,
istərsə də asan) görülməsinin asanlaşdırar. Səbəbi də budur ki, yaxşı
işlərə əmr etmək və pis işlərdən çəkindirmək bütün insanları islama
doğru dəvət edər, haqq sahiblərinin hüquqlarını özlərinə qaytarar və
zülm edənlərlə müxalifət edər”.
"Ey insanlar, Allahın Peyğəmbəri (s) buyurmuşdur ki, hər kim Allahın
haram buyurduğunu halal edən, Onun əhdini sındıran, Peyğəmbərinin
sünnəsi ilə müxalifətçilik edən, öz rəiyyətləri arasında zülm və
haqsızlıqla hökm edən zalım bir hakimi görüb, söz və ya əməllə ona qarşı
çıxmasa, Allah Təala onu da zalım hökümdarı düçar etdiyi əzaba düçar
edər (Yəni cəhənnəmə aparar)”.
"İnsanların çoxu dünya quludurlar. Din isə dillərində gəzir. Din
sayəsində yaşadıqları müddətdə onu müdafiə edirlər. İmtahan zamanı gəlib
çatdıqda isə dindarlar azalır”.
"Mən ölümü səadətdən, zalımlarla yaşamağı isə zəlillikdən başqa bir şey bilmirəm”.
"Ey Allah, Sən bilirsən ki, (fəsada qarşı mübarizə və) qiyamımız
səltənət üçün və dünya malı yığmaq üçün deyildir. Bizim qiyamımız –
Sənin dininin həqiqi əlamətlərini göstərmək, şəhərlərində islahat
aparmaq, məzlum bəndələrini əmin-amanlığa çıxarmaq və vacib, yaxud
müstəhəb ehkamlarını yerinə yetirmək üçündür”.
"Mən azğınlıq, xüdpəsəndlik, fəsad və zülm etmək üçün qiyam
etməmişəm. Mən cəddim Muhəmmədin (s) ümmətini islah etmək, yaxşılıqlara
əmr etmək və pisliklərdən çəkindirmək, cəddim Muhəmmədin (s) və atam
Əlinin (ə) yolunu bərpa etmək üçün qiyam etdim”.
"Ey Əbu Süfyan övladına uyanlar! Dininiz yoxdursa və axirətdən qorxmursunuzsa, heç olmasa dünyada azad insanlar olun!”
"Bir dəstə insan behiştə görə Allaha ibadət edirlər, bunlar
tacirlərdirlər. Bir dəstə də qorxularından (cəhənnəm qorxusundan) Allaha
ibadət edirlər, bunlar da quldurlar. Bir qrup isə Allaha Onun verdiyi
nemətlərə və Onun əzəmətinə görə və həmçinin Ona pərəstiş, sitayiş və
şükür etmək üçün ibadət edirlər – bunlar isə azad insanlardırlar. Belə
bir ibadət – ən yaxşı ibadətdir”.
"Bilin ki, insanların sizə olan ehtiyacları – Allahın sizə verdiyi
nemətlərindən biridir. Allahın nemətlərindən üz döndərməyin, yoxsa,
sonra o nemətlər sizə müsibət olar”.
Allahım, bizləri Hüseyni et, nəfəslərmizi Hüseyni et, canımızı
Hüseyni et, yaşayışımızı Hüseyni et, varlığımızı Hüseyni et,
dillərimizi Hüseyni et! Allahım məmləkətimizi Hüseyni et, bayrağımızı
Hüseyni et, Qarabağımızı Hüseyni et! Amin!
Hacı İlqar İbrahimoğlu
|