Bu gün İyul ayının 6-ı, Rəcəb ayının 4-ü Hz.Əbülfəz
əl-Abbas(ə)ın mövlud günüdür. Bu mövlud münasibətilə başda Hz.Qaim(ə)
olmaqla bütün Əhli-Beyt(ə) aşiqlərini təbrik edirik.
Təvəllüdü
Hz.Abbas(ə)
hicrətin 26-cı ilinin Şəban ayının 4-də dünyaya göz açmışdır.
Tarixçilərin çoxu belə yazırlar ki, Hz.Əli(ə0 öz təzə doğulmuş oğlunu
ilk dəfə görəndə gözləri yaşla dolmuşdu. Əlini onun kəsilıəcək
qolllarına və ox dələcək sinəsinə sürtmüş, kəsiləcək başını öpmüş və
dərin bir ah çəkərək belə demişdir:
-Mənə nə qaldı, Yezidə nə? Mənə nə qaldı, Yezidə nə?
Ümmul-Bənin
onun ağlamasının səbəbini və Yezidin kimliyi barədə soruşduqda
Hz.Əli(ə) xanımına Hz.Abbasın Allah dərgahında ali məqama çatacağını,
Allahın ona Hz.Əli(ə)ın qardaşı Cəfər ibn Əbu Talib kimi mələklərə
məxsus iki qanad bəxş edəcəyini və onun Cənnətə uçaraq gəzəcəyini
söyləməklə kifayətləndi.
Hz.Abbas doğulduğu vaxtdan qeyri-təbii
zahiri gözəlliyə malik idi. Qeyd edirlər ki, o, ümumiyyətlə, uşaqların
ən gözəli idi. Buna görə də ona Qəməri Bəni Haşim adı verilmişdi. Çünki
ərəblər qədd-qamətli, təmiz əxlaqlı kişiyə qəmər adı verərdilər.
Məhəmməd(s) peyğəmbərin atası Abdullaha "Hərəmin qəməri", ulu babası
Əbdül Manafa isə "Vadilər qəməri" deyərdilər.
Hz.Abbas(ə)ın başqa adları və ləqəbləri
Qəməri Bəni Haşimdən başqa Hz.Abbas(ə)ın başqa adları və ləqəbləri olub.
Saqi atəş
- Atəş söndürən. Bu ad ona Yezid qoşununun suyun yolunu kəsdikdən sonra
Fərat çayına gedib həyatı bahasına su gətirmək istəyinə görə
verilmişdir.
Əbu Qirbə - Tuluqlu. Bu ad isə Peyğəmbər(s) ailəsinə su tuluğu tutduğu zaman şəhid edilmişdi.
Əbül-Fəzl
- bu adın verilməsinin iki səbəbi olmuşdur. Birincisi, Fəzl adında oğlu
olduğu üçün, ikincisi isə həzrətin çox fəzilətli, qoçaq və qorxmaz
olduğu üçün.
əs-Səqqa - Su daşıyan. Bu ləqəb də ona Kərbəlada susuz qalanlara su gətirmək üçün göstərdiyi qəhrəmanlığa görədir.
əl-Əbdus-Salih - Saleh qul. Bu ləqəb isə ona Allahın xas bəndələrindən olduğu üçün verilmişdir.
əş-Şəhid - Şəhid. Bu ləqəbin isə səbəbi aydındır.
Babul-Həvaic - Hacətlər qapısı. Hər kim Hz.Abbas(ə)a təvəssül edərsə, Allah onun hacətini rəva edər.
Kərbəlaya qədərki qəhrəmanlıqları
əl-Xəvarizmi
qeyd etmişdir ki, Hz.Abbas(ə)atası Hz.Əli(ə)ın Müaviyəyə qarşı qarşı
vuruşduğu Siffeyn döyüşündə iştirak etmişdir. Onun həmin döyüşdə
şücaətlə vuruşduğu bildirilir.
Yazırlar ki, Hz.Abbas(ə) həmin
döyüşdə suyun qarşısını Müaviyə kəsdiyi zaman meydana üzü niqablı
çıxaraq Müaviyə qoşunundan döyüşçü istəyir. Müaviyə öz sərkərdələrində
İbn Şəsanı onunla döyüşə çıxmasını əmr edir. O Müaviyəyə deyir ki, Şam
əhli məni min cəngavərə bir tutur. Gəl mən öz yeddi oğlumnan birini
göndərim. Müaviyə razılaşır. O oğlunu göndərir amma Hz.Abbas(ə) onu
Cəhənnəmə vasil edir. İbn Şəsa bir-birinin ardınca yeddi oğlunu göndərir
və Hz.Abbas(ə) hər yeddisini Cəhənnəmə vasil edir. Əbu Şəsa hirslənərək
meydana atılır amma o da oğullarının aqibətini yaşayır.
əl-Xəvarizmi
yazır ki, Şam ordusu bu səhnədən qorxuya düşür və heç kəs onunla döyüşə
girməyə cəsarət etmir. Hz.Abbas(ə) öz qərargahına qayıdıb üzünün
niqabını açdıqda düşmən qoşunu həmin şəxsin Qəməri Bəni Haşim olduğunu
anlayır.
Hz.Abbas(ə)ın kəramətləri barədə çoxlu
kitablar yazılmışdır. Həmin zikr olunan kəramətlərdənbirini qeyd etməklə
kifayətlənirik ki,zikr olunankəramət Hz.Abbas(ə0ın kim olduğunu bəyan
edir.
Cənab höccətullah Ləcrimi Brucuni, mərhum höccətül-islam hacı seyyid Rəhim Mirfuruğidən belə nəql edir:
Xətib
və möhtərəm alim, məşhur vaiz mərhum höccətul-islam vəl-müslümin hacı
seyyid Rəhim Mirfuruği Qəhfərxi «Çahar məhal Bəxtiyari» və başqa
məktəblərdə təbliğçi olmuşdu. Bir müddət İsfahanda olmuşdu. O, mənim
yaxın dostlarımdan idi. Belə nəql edirdi:
On bir dəfə Kərbəlaya
ziyarətə getmişəm. Hər dəfə iki ya üç ay orada sakin olmuşam və bütün
yerlərini tanıyıram. Günlərin birində qardaşım hacı seyyid Əhməd
Mirfuruği ilə birlikdə Kərbəla bazarına getmişdik. Qayıdanda tanış
qəssabdan bir kiloqram qoyun əti aldıq və evə gəldik. Yol arasında o gün
ikinci dəfə olaraq həzrət Əbul Fəzl Abbasın (əleyhissalam) hərəmilə
rastlaşdıq. Mən qardaşıma dedim:
Mənim ürəyim gəlmir ki,
həzrətin hərəmini ziyarət etməmiş bir başa evə gedək. Təxminən sübh saat
doqquz olardı. Hər halda həzrət Əbul Fəzl Abbas (əleyhissalam) hərəminə
daxil olduq.
Hərəmdə ziyarət, rövzə və müsibət dedikdən sonra
mənzilimizə sarı getdik. Evə çatan kimi əti bişirmək üçün hazırladıq.
Amma elə ki, yeməyə yaxınlaşdıq gördük qazan tam qaynayır, amma ət
qazanın içində bişməmiş halda qırmızıdır. Təəccübləndik. Əti təzədən
axşama bişmək üçün ocaq üstə qoyduq. Gecə də qazanı ortalığa gətirəndə
təəccüblə gördük ki, ət heç bişməmişdir. Səhər sübh qəssabın yanına
gedib dedik: Dünən sizdən aldığımız ət dünəndən bəri ocağın üstündə
bişməmişdir. Bu nədəndir? Bizimlə dost olan qəssab dedi:
Bizim ətimiz pis deyildi! Biz bu ətdən hamıya satmışıq, kimsə gəlib şikayətlənməyib. Təkcə sizsiz ki, bunu idda edirsiniz.
Biz qazanla birlikdə əti ona göstərdikdə doğrusu qəssab özü də təəccüb etdi və dedi:
Bu işdə nəsə bir sirr var.
Fikrə
getdim ki, görəsən nə sirridi? Sonradan başa düşdüm ki, qəssabdan əti
alandan sonra hərəmə girmişdik. Ət həzrət Əbul Fəzl Abbasın
(əleyhissalam) hərəminə daxil olduğuna görə dünya atəşi ona tə`sir
etməyib. Həzrətin hörmətinə atəşin ona əsəri dəymir. Biz bu işi O
həzrətin kəramətindən hesab etdik və əti aparıb çöldə basdırdıq.
Beləliklə
əgər insan xalis niyyətlə və arif halda hərəmə girsə cəhənnəm odundan
amanda qalar. Axırda Allahdan o mərhumdan ötrü bağışlanmaq istəyirik.