Qurani-məciddə kəbirə günahlardan çəkinənləri mədh edən və onları müjdələyən ayələr mövcuddur.
Birinci ayə: "Əgər qadağa qoyulmuş böyük
günahlardan çəkinib onları tərk etsəniz sizin kiçik günahlarınızı örtər,
sizi pak və çox gözəl bir məkana daxil edərik. Orada heç bir nöqsan
yoxdur və ora behiştdir.” [1]
Səğirə (kiçik) günahın olmamasını düşünən alimlər ayəni belə
mənalandırır:” Bu və bundan başqa surələrdə bəyan olunmuş böyük
günahlardan çəkinsəniz, əlbəttə, biz sizin keçmiş günahlarınızı
bağışlayarıq.” Yəni sizin hazırda bu günahları tərk etməyiniz keçmiş
günahlarınızın kəffarəsidir.
İkinci ayə: "Sizə düyada verdiyimiz ailə, övlad
və sərvət kimi şeylər dünya matahıdır, ölüm vaxtı hər biri sizdən
ayrılasıdır. Behişt və behiştdə olan nemətlər kimi Allahın yanında olan
axirət nemətləri imanlı, yalnız Allaha təvəkkül edən, böyük günahlardan
və pis işlərdən çəkinənlər, zülmü bağışlayıb əvəzini çıxmayanlar üçün
daha üstündür.”[2]
Üçüncü ayə: "Göylərdə və yerdə nə varsa Allaha məxsusdur.”[3]
"Nəcm” surəsinin bu ayədən öncəki ayəsində Allah-tәala öz elminin
nəhayətsizliyini bəyan edir. Bu ayədə bəyan olunur ki, hər bir şəxsi
əməllərinə görə cəzalandırıb günahkarları cəhənnəmə daxil etməsi bu
nəhayətsiz elmin nəticələrindəndir. Allah həm də yaxşı iş görənlərə
mükafat verir. Yaxşı iş görənlər isə böyük günahlardan və çirkin
işlərdən çəkinənlərdir.
Saleh əməl sahibləri ismət məqamında olmadığından onlardan kiçik
günahlar baş verə bilər. Amma onlar kiçik günahları təkrarlamırlar.
Çünki kiçik günahların təkrarı özü böyük günahdır. Allah-tәala bu ayədə
kiçik günahları istisna etmişdir. Bildirilir ki, yalnız təkrarlanmayan
kiçik günahlar bağışlanasıdır.
Böyük günaha yol verməyənin kiçik günahı bağışlanır. Allah-tәala buyurur ki, Allahın mərhəməti böyükdür.
Bəziləri daim özünü tərif etdiyindən Allah-tәala buyurur ki, Rəbbiniz
sizi daha yaxşı tanıyır və özünüzü tərif etməyin. Allah təqvalı olub
kəbirə günahlardan çəkinənlərdən daha yaxşı xəbərdardır.
Müəllif deyir: Əgər bir şəxs özünü saxlayıb, tərifdən çəkinsə,
ibadətdə riyadan uzaq olar, daha səmimi ibadət edər. Allah ona xatir
yaxşılığa üz tutanların yaxşılığını zahirə çıxardır, məhəbbətini
qəlblərə salır. Demək, insanın özünü tərif etməsinə ehtiyac yoxdur.
Çalış müşkü qoxusundan tanı sən,
Müşk tanınmır əttarın tərifindən.
Allah-tәala Qurani-kərimdə buyurur: "Həqiqətən, Allah Onun birliyinə,
peyğəmbərin risalətinə, məada inanıb, saleh, Onun razılığına uyğun
işlər görənlərin məhəbbətini qəlblərə salar.”[4]
AYƏTULLAH MÜCTƏHİDİ TEHRANİ