Layiqli
qadınların bəyənilən xüsusiyyətlərindən biri də ərlərinə qarşı misilsiz
eşq-məhəbbət bəsləməkdir. Bu məsələ o qədər təsirli və əhəmiyyətlidir
ki, böyük din fəqihləri bu xüsusiyyəti nikahın əsas şərtlərindən biri
hesab etmişlər. Bu xüsusiyyət olmadan ərin qarşılıqlı məhəbbəti və aram
ruhu mümkün deyildir. Qəti şəkildə demək olar ki, ərinə həqiqi mənada
aşiq olan qadın heç vaxt onun sözündən çıxmaz.
Ailə həyatının
əsası mehr-məhəbbət əsasında qurulmuşdur. Allah taala "Rum” surəsinin
30-cu ayəsində bu həqiqəti aşkar şəkildə bəyan edir. Buna görə də Allah
ər-arvad arasında o qədər məhəbbət yaradır ki, onun mislini heç kəsdə
yaratmamışdır. İndi sizin diqqətinizi bu barədə bir hədisə cəlb edirik.
Əli ibni Hüseyn (əleyhissalam) buyurur:
"Allah
taala qadını əri üçün aramlıq səbəbi qərar vermişdir və bu, həqiqətdə
böyük ilahi bir nemətdir.”["Məkarimul-əxlaq”, səh.420]
Bu
hədisdən aydın olur ki, qadın belə bir xüsusiyyətə malik olmazsa,
aramlıq mümkün deyildir. Həyat yoldaşı islami əxlaqla, məhəbbət dolu
baxışlarla, gözəl və bəzənmiş halda əri ilə qarşılaşarsa, rifahını,
imkanlarını və həyat yoldaşının asayişini təmin edərsə, şəksiz ki, onun
aramlığını da təmin etmiş olar və nəticədə ailə ocağında mehriban,
ürəyiyanar və işgüzar övladlar tərbiyə olunar.
Ümmü Sələmə deyir: "Zəhra
bəxt evinə gedəndə Peyğəmbər Əli və Fatiməni öz hüzuruna çağırdı.
Əlinin sağ əlini, Fatimənin sol əlini öz sinəsinə qoyub hər ikisinin
alnından öpdü və hər birinin məqamını digərinə tanıtdırdı, məhəbət dolu
həyatı onlara tövsiyə etdikdən sonra Fatiməni Əliyə təhvil verdi.” Bəli,
Əli və Fatimə (əleyhiməssalam) agahlıq üzündən ilə evləndilər, onlar
bir-birinin məqam və mənzilətini bilirdilər. Bir-birinə o qədər məhəbbət
bəsləyirdilər ki, maddi məsələlər və yoxsulluq onların müqəddəs eşqini
zərrə qədər belə azalda bilmədi, ailənin səfa-səmimiyyətində
sarsıntılara yol vermədi. Əli (əleyhissalam) möhkəm bir dağ kimi olduğu
halda Həzrət Fatimə vəfat edəndən sonra onun hicranında özündən
taqətsizlik göstərdi, bütün səbri tükəndi. Allah taaladan səbir istədi.
Həzrət o qədər zəifləmişdi ki, köməkçi olmadan hərəkət edə bilmirdi;
əmisi Abbas onun əlindən tutub evə apardı.["Cəlaül-üyun”, 2-ci cild,
səh.221; "Səfinə”, 2-ci cild, səh.375]
İmam Sadiq
(əleyhissalam) nəql edir ki, islam ordusu Rəsuli Əkrəmlə birlikdə
cihaddan qayıdırdı. Mədinə arvadlarından bir çoxu şəhid olmuş ərləri,
qohum-əqrəbaları barəsində soruşurdu. Bu zaman öz ailəsindən üç nəfər
şəhid verən bir qadın Həzrətin yanına gəlib bir-bir onların barəsində
soruşdu. Həzrət atasının və qardaşının şəhadət xəbərini ona verdi. Qadın
bu xəbəri vüqarla dinlədi və Allaha şükür etdi, səbirsizlikdən
əsər-əlamət görünmədi. Sonra əri barəsində soruşdu. Həzrət onun da şəhid
olmasını xəbər verdi. Qadın bunu eşidən kimi bütün qüvvəsi əldən getdi,
səbirsizlik etdi, onun böyük müsibətindən xəbər verən "vay, vay!”
səsləri ucaltdı. Rəsuli Əkrəm (səlləllahu əleyhi və alih) o qadının öz
ərinə qarşı bəslədiyi müqəddəs məhəbbətdən təsirlənərək buyurdu:
"Mən
onu belə görüncəyə qədər heç də güman etməzdim ki, qadın öz ərinə qarşı
bu qədər məhəbbət bəsləsin.”["Kafi”, 5-ci cild, səh.506]
Bu
hədis göstərir ki, ər-arvadın bir-birinə qarşı bəslədikləri
eşq-məhəbbət çox müqəddəsdir. Valideyn-övlad arasında olan məhəbbət
belə, bu məhəbbətə çata bilməz. Buna görə də islam dini göstəriş verir
ki, mehriban və atifəli qadınlarla evlənin, bu cür qadınlar ən yaxşı
qadınlardır. Rəsuli Əkrəm (s) buyurur:
"Qadınların
gözəl, layiqli və səciyyəvi xüsusiyyətlərindən biri də budur ki, çox
doğan olsunlar və öz ərlərinə qarşı çox məhəbbət bəsləsinlər. Əgər qadın
və kişidə islam əxlaqına malik olmaq şərtdirsə, kifayət qədər
eşq-məhəbbət də onun bir hissəsidir.["Vəsailüş-şiə”, 14-cü cild, səh.51]
CƏFƏRİN ŞƏHADƏT XƏBƏRİ
Yuxarıdakı
hədis və hekayətlərdən məlum olur ki, ər-arvadın bir-birinə qarşı
məhəbbəti çox şiddətlidir və heç bir məhəbbət ona çata bilməz. İmam
Hüseyn (əleyhissalam) və onun həyat yoldaşı Rübab bu müddəanın
şahididir. İslam tarixində çoxlu nümunələr göstərmək olar, onun
bəzilərini təqdim edirik:
Mutə müharibəsində islam ordusunun
sərkərdəliyi Cəfər ibni Əbitalibə həvalə edilmişdi. O, var-qüvvəsi ilə
şücaətlə müharibəyə girişib dini müdafiə etdi. İslam Peyğəmbəri bu
müharibədə iştirak etmirdi, amma Mədinədə minbərdə oturub müharibə
xəbərlərini (qeybdən) verirdi. Cəfər ibni Əbutalib şəhid olanda və
qolları kəsiləndə Həzrət onun ailəsinin yanına gedib onlara
əvvəlkilərdən daha artıq nəvaziş göstərdi, uşaqlarını bağrına basdı. Bu
zaman Cəfərin həyat yoldaşı Əsma binti Ümeys bu misilsiz nəvazişdən
heyrətə gəlib dedi: "Ya Rəsuləllah, elə bilirəm ki, uşaqlarım yetim
qalmışlar!” Həzrət buyurdu: "Əgər Cəfər şəhid olubsa da mən onun
uşaqlrını qoruyacağam.” Bu zaman Əsma o qədər şivən və nalə etdi ki,
Həzrəti heyrətə gətirdi.["Səfinə, 1-ci cild, səh.158]
BAŞQA BİR HADİSƏ
Bir
gün Cəhişin qızı Rəsuli Əkrəmin yanına gəlib islam qoşununda cihad
etməklə məşğul olan ailə üzvlərinin vəziyyətini soruşdu. Həzrət əvvəlcə
onun dayısı Həmzənin və qardaşının şəhadət xəbərini verdi. O qadın bu
iki şəxsin şəhadət xəbərini eşitdikdə istirca ayəsini ("inna lillahi və
inna iləyhi raciun”) oxuyub dedi ki, onların şəhadətini Allahın öhdəsinə
qoyuram, çünki onlar Allah yolunda şəhid olmuşlar. Sonra Həzrət onun
ərinin şəhid olmasını xəbər verdi. Amma bu dəfə o imanlı qadın
əvvəlkilərin əksinə olaraq səbirsizlik göstərdi, iki əlli başına vuraraq
fəryad və şivən səslərini ucaltdı. Həzrət onun bu hərəkətini gördükdə
buyurdu:
"Qadının nəzərində heç nə əri qədər dəyərli deyildir.”["Fürui-kafi”, 5-ci cild, səh.506]
Burada
əziz oxuculara üz tutub deyirəm ki, bütün qadın və kişinin ailədə və
hətta bütün insanların müxtəlif məqamlardakı müvəffəqiyyətlərinin sirri
iki şeydən ibarətdir:
1-Bütün qadın və kişilər üçün ailənin
müxtəlif məsələləri barəsindəki agahlıqları və onların əməldə təsdiq
edilməsi, həmçinin sair ictimai işlərdə öhdələrinə qoyulan vəzifələrlə
tanışlıq və onların yerinə yetirilməsinə iltizam;
2-Bu zəmində
lazımi ürəyiyanarlıq. Məsələn, Peyğəmbər və İmamların (əleyhimussalam)
Allah dərgahında məsiyət, üsyankarlıq, itaətsizlik etməmələrinin səbəbi
iki şeydir: Əvvəla, onlar bilirlər ki, günah ziyanlı bir şeydir.
İkincisi, onlar Allaha aşiqdirlər, aşiq öz məşuqunun istəyinin əksinə
bir iş görməz, onun əmrlərindən boyun qaçırmaz. Yusif (əleyhissalam)
dövrünün fironundan istəyir ki, onu iqtisadi işlər üzrə vəzir seçsin.
Onun Misrin iqtisadiyyatını öz öhdəsinə götürməsinin səbəbi məhz bu iki
şərt əsasındadır.["Yusif” surəsi, ayə:55]
Həmçinin, Şüeybin qızı
atasına təklif edir ki, Musanı işə götürsün. Bunun da səbəbi həmin
şərtlər əsasındadır.["Qəsəs” surəsi, ayə:26]
Qadın və kişi ailə
işlərinin sirləri və həyat yoldaşı saxlamağın normaları barədə lazımi
agahlıq əldə edib onları öz həyatlarında dəqiq şəkildə icra etsələr və
bu məsələlər qarşılıqlı məhəbbətlə yanaşı olarsa, ailədə azacıq
çatışmazlıq yaranmaz.
Əgər qadınlar, ərləri ilə xüsusilə islam
əxlaqı əsasında rəftar etsələr, lazımi dərəcədə bəzənib ərlərini razı
salsalar, yadların qarşısında hicablı və iffətli olub ərinin
mal-dövlətini və sirlərini qorusalar, nəhayət bu kitabda işarə olunan
sair vəzifələrə əməl etsələr, onların arasında azacıq da olsa, narazılıq
yaranmayacaq, üstəlik onların qarşılıqlı məhəbbəti günbəgün artacaqdır.
Amma son dərəcə təəssüflə qeyd etmək lazımdır ki, çoxları islami
göstərişlərə deyil, xurafata, sehr və caduya əl atırlar. Əli
(əleyhissalam) bu cür şəxsləri kafirlər kimi təqdim edərək onları
cəhənnəm əhli və ilahi əzaba layiq hesab etmişdir.["Nəhcül-bəlağə”,
78-ci xütbə]
Bir qadın Rəsuli Əkrəm (səlləllahu əleyhi və alih)-in hüzuruna gəlib dedi: "Ərim
mənə qarşı bədəxlaqlıq edirdi, mən də ona cadu eləmişəm ki, mehriban
olsun. Bunun hökmü nədir?” Həzrət buyurdu: "Vay olsun sənə, dinini,
imanını puç etmisən! Allahın mələkləri, yer və göy səni lənətləyir.”
Bütün hüquqlar qorunur. Web-saytın materiallarından istifadə zamanı "Cəfərilər"ə istinad (www.ceferiler.com) zəruridir.
|